MERHABA BEN TÜRKAN KOCAM İŞ İCABI IRAKTA UZUN ZAMANDIR SİKİŞMEDİM YANIYORUM ATEŞİMİ SÖNDÜRÜCEK BEYLER ARASIN!
NUMARAM: 0035 351 57 33 01

İşe Aldığım Elamanı Osurttum Sikerken

10 Mart 2018

Bu
şirket açanlara devlet teşvik veriyor dediler kredi çekmek için
kursa git, aşçılık yazıl oku bilmem ne en sonunda da başardım
ciddi anlamda şehir merkezinde iyi iş yapan 24 yaşında iken bir
de lokantam oldu. İşkurdan aldığın zaman eleman sana sigorta da
ödetmiyorlar bir de baktım eğer özürlü alırsan elemanı o
zaman daha da avantajlı talep ettim ben de bir adam geldi, 22
yaşında ve evli bacaklarında sorun var, nerede ise yürüyemiyor
ama kepçeci olarak işe başladı. Çok işime yaradı cidden.
Karısı da var, maddi durumu kötü. Dedim ki eğer kimseye
söylemezsen gelsin akşamüzeri sigortasız bulaşık falan yardım
etsin tamam abi dedi. Konuşuyorum bunlarla karısı da 19 yaşında,
azdım ama kadın ciddi çok güzel, Suriyeli zaten yeni de evlenmiş.
Adam yanımda, akşam, içeride de karısı temizlik yapıyor. Emre
ismi, Emre sen bunu sikebiliyor musun? Bacaklar da kötü yarak
kalkıyor mu diyorum, bir şey de demiyor. Çok fena azdım yaptığım
kötü biliyorum ama ben sikim mi lan bu Suriyeli amı yanıyordur
falan abi öyle deme derken.

Ben
de dedim oğlum para bende var, bok gibi amk işte gelsin arada
burada sikim gitsin, sen de kazanırsın ben de derken. Gittim içeri,
o an Emre yürüyemiyor ya hızlı yavaş yavaş arkamdan geliyor abi
yok ya istemem derken karının götünü de avuçladım. Türkçe de
pek bilmiyor, sus sus derken, çok fena azmıştım az da sarhoşum
Emre durdu, tamam dedi karısına, oturdu oraya, ayakta da çok
duramıyor. Vazgeçerler diye de korkudan karının amını açtım
sokuyorum deliler gibi Emre de arada bakıyor, gözlerini de
kaçırıyor ama isteksiz bir şekilde de arada yine bakıyor. En
sonunda da göte soktum derken en sonunda ciddi boşaldım kadının
amına. Abi içine boşalma dedi ama sus lan amk olursa da benden
dedim. O gece 200TL attım, yarın yine gelin dedim. 1 aydır
sikiyorum amk karısını dükkanda.